Undervisning

Sus UndervisningSom en rød tråd i min karriere går ønsket om, at give videre – at lære fra mig. Jeg gør det naturligvis når jeg skriver, men holder også meget af at bruge min udadvendte natur og min kreative tankegang til at stå overfor andre mennesker og undervise, instruere, vejlede.

Jeg tror det kan mærkes, at jeg faktisk ret godt kan lide mennesker. Jeg er nysgerrig på hvordan vi interagerer og kommunikerer, og relationer er meget vigtige for mig – både privat og i mit arbejde.

Som underviser er jeg særligt dygtig til at fornemme hvor mine tilhørere befinder sig, og at rette ind herefter. Fordi jeg altid er velforberedt og har min grundviden i orden, er jeg ikke bange for at improvisere og gå lidt udenfor den vante sti. Det falder mig naturligt, at krydre min undervisning med eksempler og ordbilleder som er særligt tilpasset de konkrete tilhørere. Det gør undervisningen både mere underholdende, levende og relevant.

Faglige inspirationsmøder

Sammen med to kolleger i Webpilots udviklede og søsatte jeg et projekt hvor vi tilbød gratis inspirationsmøder, med oplæg indenfor de hovedområdet vi hver især er stærkest i. Mine oplæg havde titlerne: “Community Power – en fest du bør deltage i”,  “Google er ikke vred, Google er skuffet” (fem basale SEO-tips som gør Google gladere for din hjemmeside) og “Hvad The Godfather kan lære dig om content media”. Inspirationsmøderne blev fuldt bookede på 10 dage og tilbagemeldingerne fra deltagerne var overvældende.

Kurser

Hos Specialkøbmanden/Cakes & co. blev jeg ansat specifikt til at køre rundt i hele landet og uddanne personalet i alle Kop & Kande butikker, i at benytte og sælge firmaets produkter. Derudover afholdt jeg også en del kurser i butikkernes kundeklubber, og demonstrerede produkterne live i butikkerne.

Som selvstændig planlagde og afholdt jeg desuden en lang række kurser. Dels i privat regi (alt fra polterabends til tøseklubber), og dels i virksomheder, kombineret med fagligt indhold og teambuildingelementer.

Kundeoplæg, salg og netværk

Både fra min tid i egen virksomhed, og som ansat, har jeg lavet utallige kundefremlæggelser, overleveringer og 1-1 undervisning i diverse systemer og platforme.

Jeg har stor erfaring med at sidde i netværksgrupper og har nemt ved at tale med folk jeg ikke kender.

Jeg har almindelig salgserfaring, men bliver aldrig glad for (eller god til) koldt canvassalg – it’s just not me. Giv mig en potentiel kunde som har udvist interesse for mit produkt, en netværksgruppe eller lign. og jeg vil elske, at fortælle levende om produktet eller virksomheden.

Presseoptræden

Udover at være god til at vinkle en historie så en pressemeddelelse når gennem det redaktionelle nåleøje, har jeg også givet interviews i både radio og TV ved flere lejligheder.

 

Comments are closed